مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری همزمان با هفته نیکوکاری در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه سراسر استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی در حاشیه برگزاری این جشن در دبستان شهید سقایی اردبیل گفت: با هماهنگی آموزش‌وپرورش استان این جشن به مانند سال‌های گذشته در مدارس استان برگزار شده است.

وی به توزیع ۱۷۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان سراسر استان اشاره کرد و گفت: در جشن نیکوکاری دانش آموزان هدایای خود را به مربیان و مدیران مدارس تحویل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل تأکید کرد: ریالی از مبالغ جمع‌آوری شده به کمیته امداد انتقال نمی‌یابد بلکه از طریق مدیران مدارس و به صلاح‌دید خود آن ها در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

به گفته دشتی کمک‌ها چه برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و چه برای سایر دانش آموزان توزیع می‌شود و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی با یادآوری جمع‌آوری ۱۷۰ میلیون تومان در سال گذشته و توزیع آن در بین دانش آموزان تأکید کرد: بیشتر از جمع‌آوری هدیه نقدی در مدارس هدف کمیته امداد فرهنگ‌سازی کمک به دیگری در بین دانش آموزان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل تأکید کرد: هیچ اجباری در کمک‌های جشن نیکوکاری وجود ندارد و دانش آموزان علاقه مند می‌توانند به هر میزان که تمایل داشته باشند، در این جشن به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

دشتی تأکید کرد: مدیران مدارس می‌بایست حداقل دو روز کمک‌های جمع‌آوری شده را در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرده و گزارش کاری خود را به کمیته امداد ارائه دهند.

وی اضافه کرد: در روز ۱۹ اسفندماه پایگاه‌های نیکوکاری در میادین و مساجد شهر و در ۲۰ اسفندماه در مصلی های سطح شهرها دایر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.