تابش: برای حضور در میانه جدول تلاش می‌کنیم/ حسن زاده می‌تواند هفته‌های پایانی لیگ بازی کند

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: متاسفانه امسال وضعیت تیم به صورتی است که برای حضور در میانه جدول تلاش می‌کنیم.

مسعود تابش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما همواره برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر می جنگد اما متاسفانه امسال وضعیت تیم ما به صورتی است که برای حضور در میانه جدول تلاش می کنیم.

فصل آینده برای کسب قهرمانی تلاش می کنیم 

او ادامه داد: تیم سپاهان پتانسیل خوبی دارد و با وجود اینکه 4 ،5 بازیکن اصلی خود را برابر مشکی پوشان خراسان در اختیار نداشتیم اما با بازیکنان جوان خود توانستیم 5 گل به حریف مشهدی خود بزنیم. کارخانه فولاد مبارکه پشتیبان تیم سپاهان است و امکانات خوبی از جمله ورزشگاه نقش جهان و کمپ تمرینی در اختیار داریم. آینده خوبی برای سپاهان پیش بینی می کنیم و برای فصل آینده برای کسب قهرمانی تلاش می کنیم. 

بازیکنان جوان جواب اعتماد کادر فنی را دادند 

تابش بیان کرد: کادر فنی تیم از تعطیلات لیگ برتر به خوبی استفاده کرد و نقاط ضعف تیم را پوشش داد. همچنین مربی بدنساز و یک روانشناس به تیم اضافه شدند که وضعیت تیم از لحاظ جسمانی و روحی و روانی بهتر شده است. مصمم بودیم که از جوانان در ترکیب تیم استفاده شود که در بازی روز گذشته هم بازیکنان جوان جواب اعتماد کادر فنی را دادند و عملکرد خوبی داشتند.

انگیزه بازیکنان برای پیروزی برای اخذ پاداش نیست 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اینکه پاداشی به بازیکنان این تیم داده می شود یا نه! اظهار کرد: انگیزه بالای بازیکنان برای پیروزی برای اخذ پاداش نیست و آنها شرایط را به خوبی درک کردند و به خوبی می دانند در چه باشگاهی بازی می کنند. البته طبق دستورالعمل باشگاه به بازیکنان پاداش می دهیم تا با روحیه بالا به مصاف حریفان خود بروند.

بازیکن خارجی باید کیفیتش بهتر از داخلی ها باشد 

او درباره جذب مهاجم جدید برای تیم سپاهان بیان کرد: ما به شرطی بازیکن خارجی جذب می کنیم  که از بازیکن داخلی بهتر باشد. چند بازیکن خارجی به اصفهان آمدند اما مورد پسند کادر فنی قرار نگرفتند. تا زمانی که مدیریت، کادر فنی و کمیته فنی بازیکن خارجی را تایید نکنند آن بازیکن را به خدمت نمی گیریم. البته در تعطیلات لیگ برتر قرار است چند بازیکن خارجی به اصفهان بیایند تا در صورت تایید نهایی با انها قرارداد ببندیم.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: امین زاد بدنساز تیم اعلام کرده است حسن زاده 5 بازی آخر لیگ برتر می تواند بازی کند. براین اساس شاید دیگر نیازی به جذب بازیکن خارجی نباشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار