مدافع تیم فوتبال نفت نوین تهران گفت: برانکو، کی روش، قلعه نویی و قطبی، فوتبال نمی فهمند، فقط انصاری می فهمد.

محمد نصرتی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره درگیری اش با ساسان انصاری در دیدار سپاهان و نفت نوین تهران و اینکه مهاجم سپاهان اعلام کرده، نصرتی از دقیقه یک تا 90 بازی به  او فحاشی می کرده است،اظهار کرد: متاسفانه مسیر فوتبال ایران تغییر کرده است و هرکسی به راحتی وارد آن می شود. برخی برنامه ها پس از اینکه انصاری چند گل به ثمر رساند، به او پر و بال دادند و فکر کرد خبری است. او در زمین فوتبال فحاشی می کند و سپس در مقابل دوربین های تلویزیونی دست به مظلوم نمایی می زند و ماجرا را برعکس جلوه می دهد.

برانکو، کی روش، قلعه نویی و قطبی فوتبال نمی فهمند، فقط انصاری می فهمد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران درمورد اینکه ساسان انصاری اعلام کرده بازیکن بی کیفیتی مانند محمد نصرتی هیچ وقت حقش نبوده است در تیم ملی و جام جهانی بازی کند، بیان کرد: من در سه دوره جام ملتهای آسیا و یک دوره جام جهانی بازی کرده ام و با تیم ملی قهرمان بازی های آسیایی شدم. شاید برانکو، کارلوس کی روش، امیر قلعه نویی و افشین قطبی فوتبال نمی فهمند که به من بازی می دادند و فقط این آقا فوتبال می فهمد. انصاری می گوید نصرتی به دلیل عصبانیت فحش ناموس می داده است. من ترسی از کتک زدن این بازیکن ندارم که بخواهم به او فحاشی کنم. بنابراین از انصاری شکایت می کنم تا پیش از اینکه حرف از دهنش بیرون بیاید، فکر کند چه می گوید.

انصاری روستایی زاده است، حتما من کاخ زاده هستم

او ادامه داد: درحالیکه من فنی جواب انصاری را دادم، او با اهانت پاسخ می دهد و بحث اهانت را مطرح می کند.قطعا من و باشگاه نفت از انصاری شکایت می کنیم چراکه صحبت های من فنی بوده است اما او بحث را سمت مسیر دیگری برده است. ساسان انصاری می گوید روستایی زاده است. مگر من کاخ زاده هستم؟ برخی افراد یاد گرفته اند زمانیکه نمی توانند از مسیر درست و اصولی کارشان را پیش ببرند دست به ریا و مظلوم نمایی می زنند.


برای بازیکنی که در بازی رفت و برگشت سپاهان- نفت، یک بار هم نتوانست از من عبور کند، تاسف می خورم


نصرتی درباره اظهارات ساسان انصاری مبنی بر اینکه بازیکنان نفت در جریان بازی بارها از هم تیمی خود خواستند از فحاشی دست بردارد، گفت: می توانید از محسن بنگر و سایر بازیکنان نفت بپرسید که آیا من در جریان بازی به انصاری اهانت کرده ام؟ نمی دانم برخی افراد تا چه اندازه می توانند دروغ بگویند؟ انصاری می گوید من و بنگر 40-50 ساله مان است. واقعا باید به حال چنین بازیکنی تاسف خورد که در جریان بازی رفت و برگشت نفت و سپاهان، یک بار هم نتوانست از بازیکنانی با این سن و سال عبور کند.

نصرتی ادامه داد: انصاری قصد دارد با این اظهارات مرا محروم کند تا تیمش که رقیب مستقیم نفت در جدول لیگ است، از این موضوع بهره ببرد. او در طول فصل جاری هفت گل برای سپاهان به ثمر رسانده است که بیشتر آنها پنالتی بوده است. با این حرف ها می خواهد خودش را تبرئه کند.مگر امکان دارد مهاجم پرافتخارترین تیم لیگ برتر و نایب قهرمان اسبق لیگ قهرمانان آسیا نتواند یک بار از خط دفاعی نفت عبور کند و سپس با این اظهارات عملکردش را توجیه کند. بازهم می گویم درباره من باید بازیکنانی مانند محرم نویدکیا، هادی عقیلی، مهدی کریمیان، محمود کریمی، احمد جمشیدیان، احسان حاج صفی، حسین پاپی که در سپاهان سابقه دارند، صحبت کنند.

مهاجم سپاهان زمین خورده بود اما در زمان حمله تیمش مانند فنر بلند شد

او درباره صحنه ای که از دیدار سپاهان و نفت در فضای مجازی پخش شده است، اظهار کرد: او در طول بازی بارها خودش را به من زد تا داور به من کارت بدهد. البته رضا کرمانشاهی و کمک داور بازی حواسشان جمع بود و قضاوت خوبی انجام دادند. آ ها فریب انصاری را نخوردند. در صحنه ای هم که در فضای مجازی گذاشتند او زمین خورده است اما زمانیکه سپاهان حمله می کند مانند فنر بلند می شود.این حرکت مصداق بارز نامردی است.

برخلاف دوران مالک قبلی نفت با تمرکز تمرین می کنیم

او درباره شش هفته شکست ناپذیری نفت نوین تهران گفت: وضعیت تیم ما روز به روز بهتر می شود چراکه برخلاف دوران مالک قبلی که به دلیل حواشی زیاد و تمرکز نداشتن، خوب تمرین نمی کردیم، در حال حاضر تمرینات خوبی انجام می دهیم. نفت در حال حاضر از لحاظ کادرفنی، مالکیت و مشاورانی که در باشگاه فعالیت می کنند، وضعیت خوبی دارد و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و در نهایت رتبه ای تک رقمی کسب کنیم.

نصرتی درمورد برگزاری دربی نفتی های فوتبال ایران در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیان کرد: صنعت نفت در هفته های اخیر لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است و از جام حذفی هم کنار رفت. برای فاصله گرفتن از تیم های قعرجدولی باید این بازی را شکست دهیم تا حاشیه امنیت خوبی در جدول به دست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۹:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
راست میگه دیگه آخه
آخرین اخبار