مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 امروز شنبه در شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ معاون سیاسی-امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مراسم امروز شنبه پنجم اسفند، ساعت 16 در مصلای امام خمینی (ره ) یاسوج برگزار می شود.

محمد کاظم نظری افزود: در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی،وزیر راه و شهرسازی، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و مسئولان کهگیلویه وبویراحمد حضور خواهند داشت.

وی از مردم استان دعوت کرد برای تسکین آلام خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج در این مراسم شرکت کنند.

بنا به این گزارش سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران است.

 

انتهای پیام/ش

بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیما دریاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ياسوجي
۱۰:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
علت اصلي سقوط هواپيما چاله هوايي بود
بنده دو بار با اين هواپيما سفر كرده بودم و در يكي از سفرها نيز نماينده محترم مردم بوير احمد و دنا نيز در لحظات آخر به پرواز رسيدند و صندلي رديف آخر هم نشستند
هواپيما به همين نقطه از مسير كه رسيد به چاله هوايي افتاد و حدودا يك دقيقه ما در شرايط سقوط آزاد قرار گرفتيم زماني كه هواپيما نشست به ايشان عرض كردم خدا به خير گذراند ولي لطفا چاره اي بينديشيد و ايشان فرمودند حتما ميگويم بررسي كنند از آن زمان يكسالي ميگذرد و نه تنها موضوع بررسي نشد كه در همان موقعيت جغرافيايي چاله هوايي هواپيما سقوط كرد حالا ميخواهم از مسئولين و مخصوصا مسئول رئيس كميسيون عمران مجلس :خدمت شما بايد عرض كنم عامل اصلي سقوط چاله هوايي مسير تهران ياسوج است كه هيچگاه مهندسي و كارشناسي نشد.
آيا بهتر نيست بپرسيم چرا اطلاعات پروازها يي همچون مسير ياسوج كه هميشه در همين محل حادثه به چاله هوايي ميافتاد چرا مورد توجه قرار نگرفته بود و چرا نماينده محترم شهرستان كه خودشان هم چندين مرتبه در اين پرواز بوده اند اين موضوع را منعكس نكرده و خواهان چاره يابي نشده اند
اين چاله هوايي در تمام پروازها ها هواپيماي مسير ياسوح را دقيقا در همين محل به پايين ميكشيد اما هيچگونه گزارشي براي كمك به رفع مشكل از سوي مسئولين سازمان هواپيمايي كشوري و آسمان منعكس و كارشناسي نشد .
بهتر نيست جعبه سیاهي را كهبرای هواپیماها طراحی می کنند تا براساس محتویات آن‌ معلوم شود عامل سانحه چه بوده است. هر ماه يكبار اطلاعاتش بازخواني و تيم خبره و كارشناسي نسبت به رفع نقص و مشكل سر راه پروازها اعمال نظر كنند تا شاهد چنين حوادثي نباشيم