۴۵۶ نفر از سرتیم‌های جستجو و نجات از سراسر کشورآموزش‌های مربوط به طرح امداد نوروزی ۹۷ را به میزبانی استان کرمان کسب می‌کنند.

کرمان، میزبان نجاتگران کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، هادی سلطانی نژاد مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:دوره کشوری بازآموزی سرتیم‌های جستجو و نجات در حوادث بین شهری (جاده ای) ویژه طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۷ به میزبانی استان کرمان در مرکز آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر آغاز شد و تا ۱۱ اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود:در این دوره نجاتگرانی از استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان، کیش، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی حضور دارند و سرفصل‌های آشنایی با خودرو نجات و تجهیزات، آشنایی با خودرو آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه حادثه، رها سازی و تثبیت خودرو آموزش داده می‌شود.

وی گفت:افراد آموزش دیده در این دوره بعد از قبولی در آزمون کتبی و عملی و اخذ گواهینامه پایان دوره به عنوان سر تیم، آموزش‌های لازم را به نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان‌های خود برای حضور در طرح امداد و نجات نوروزی سال ۹۷ ارائه خواهند کرد.

طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۴ فروردین، همزمان با سراسر کشور در بیش از ۳۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ح

نجاتگران هلال احمر در کرمان گردآمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.