معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری دوره تخصصی اقدامات پیش‌بیمارستانی ویژه ۶۰ نفر از امدادگران برادر استان خبرداد.

برگزاری دوره اقدامات پیش بیمارستانی ویژه امدادگران کرمانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حیدری پور معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این دوره با هدف یادگیری اقدامات پیش‌بیمارستانی در زمان حوادث و در طی ۲ دوره در مرکز آموزش‌های تخصصی پایگاه جنوبشرق کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور ۶۰ امدادگر برادر در مرکز آموزش‌های تخصصی پایگاه امدادی جنوب شرق برگزار می‌شود، افزود: مباحث علمی و تخصصی تثبیت پزشکی، اقدامات اولیه بعد از حادثه، مستندسازی، فوریت‌های پزشکی، حمل و انتقال مصدوم از موضوعات مهم تدریس شده در این دوره است.

وی با اشاره به نحوه برخورد با مصدومان ترومایی در حوادث و همچنین افزایش توانمندی‌های امدادگران، انجام مراقبت و اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی نیرو‌های امدادی و آمادگی امدادگران جهت حضور مناسب در صحنه‌های حادثه به عنوان اولین کمک رسان و بهره‌مندی از متد جدید و ارتقا سطح دانش امدادی و توان عملیاتی آنان، این دوره تخصصی برگزار شده است.

حیدری پور تصریح کرد: دوره تخصصی امدادونجات جاده‌ای در ۲ دوره مجزا ویژه برادران در تاریخ‌های ۶ و ۱۱ اسفندماه جاری برگزار نیز می‌شود.
انتهای پیام/ح

دوره اقدامات پیش بیمارستانی هلال احمر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.