دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه محافظه‌کاران، مهاجران را به مار سمی تشبیه کرد.

ترامپ مهاجران را به مار سمی تشبیه کرد!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه محافظه‌کاران برای اثبات درستی سیاست خود درباره مهاجران و کنایه زدن به دموکرات‌ها به داستان‌گویی پرداخت.

وی در میان سخنرانی رسمی خود درباره سیاست‌های مهاجرتی دولتش گفت: زمانی یک زن مهربان، یک مار سمی (اشاره به مهاجران) که به کمک نیاز داشت را به خانه آورد و از او مراقبت کرد. او حتی به مار، شیر و عسل داد و آن را لای یک پتوی نرم خواباند. مار تا زمانیکه به کمک نیاز داشت به زن محبت می‌کرد و مدام با التماس به او می‌گفت از من مراقبت کن، اما به محض اینکه خوب شد، زن را نیش زد و وقتی زن به او اعتراض کرد، گفت "تو یک زن احمق هستی، چون می‌دانستی من مار هستم و مرا به خانه خودت آوردی!"

ترامپ این داستان که با نام "مار" در ادبیات آمریکا شناخته می‌شود را برای تمسخر حمایت دموکرات‌ها از مهاجران و اثبات درستی سیاست ضدمهاجرتی خود بازگو کرد.

انتهای پیام/

سخنرانی ترامپ در گردهمایی سالانه محافظه‌کاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
واقعا نادانی خودت رو بطور کامل ثابت کردی ؟ آخه مار کجاش شیر و عسل می خوره ؟ اون دانش آموزی که 17 نفر رو اخیرا کشت که هموطن خودت بود،نادان
آخرین اخبار