ناظر فدراسیون جهانی والیبال گفت: میزبانی ایران شرایط خوبی داشت و به همین دلیل می‌توان امیدوار بود که این مسابقاتچهار ستاره شود.

میگوئل کینتانا ناظر فدراسیون جهانی والیبال در گفتگو با   خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است، گفت: میزبانی ایران شرایط خوبی داشت و به همین دلیل می‌توان امیدوار بود که این مسابقات از سه ستاره به چهار یا پنج ستاره ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات به شکلی بود که موجب شده است سطح مسابقات افزایش چشمگیری پیدا کند. بازیکنان زیادی در این مسابقات حضور داشتند و از کشورهای مختلف جهان در این رقابت‌ها شرکت کردند و باعث شدند سطح فنی این رقابت‌ها افزایش یابد.

ناظر فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به اینکه نفرات زیادی در سراسر جهان مسابقات تور جهانی را تماشا می‌کردند، افزود: تلاش ما این بود که بتوانیم نظارت خوبی به نحوه برگزاری مسابقات داشته باشیم تا خروجی تلاش‌های مجموعه فدراسیون والیبال ایران که میزبان این رقابت‌هاست به خوبی دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: والیبال ساحلی یک رشته کاملا خانوادگی است که هر سال تعداد تماشاگران بیشتری را در دل خود دارد. والیبال در مجموع ورزش محبوبی است و در بخش ساحلی نیز باید به خوبی دیده شود.    

کینتانا درباره وضعیت تیم‌های ایرانی حاضر در تور جهانی که در نهایت به حذف همه نمایندگان ایران منجر شد، گفت: ایران فضای خوبی برای رشد در والیبال ساحلی دارد. ساحل زیبای کیش موقعیت بسیار مناسبی دارد که این موقعیت مناسب شرایط را برای بهتر شدن وضعیت فنی ساحلی بازان ایران فراهم کرده است. البته من شنیده ام که برخی دیگر از شهرهای ایران نیز ساحلی هستند و این یعنی فضا فراهم است. از لحاظ فنی اما راه طولانی در پیش دارند و باید پله پله بهتر شوند.

وی در پایان درباره جزیره کیش و میزبانی ایران گفت: کشور ایران مردم مهمان نواز و خوشرویی دارد که به خوبی از مهمانان خارجی خود پذیرایی کردند این شهر قابلیت میزبانی‌های بین المللی دیگری را نیز دارد.

انتهای پیام/

ناظر فدراسیون جهانی از تور والیبال ساحلی می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار