مجمع خیران برای راه اندازی مرکز پرتو درمانی در آمل ۱۴ میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود نیکپور مدیرعامل مجمع خیرین آمل گفت: مرکز شیمی درمانی این شهرستان سه سال است به علت تجهیز نکردن از سوی دانشگاه علوم پزشکی بسته است.

وی با بیان اینکه ساختمان این مرکز با کمک خیران درکنار بیمارستان امام علی (ع) ساخته شد، افزود: براساس توافق صورت گرفته قرار شد ۴۰ درصد هزینه ساخت این مرکز را مجمع خیرین آمل و ۶۰ درصد را دانشگاه علو م. پزشکی مازندران متقبل شود.

مدیرعامل مجمع خیرین آمل با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی مازندران که اراده‌ای در راه اندازی مرکز شیمی درمانی آمل ندارد، گفت: مسئولان پاس کاری می‌کنند و نمی‌خواهند این مرکز راه اندازی شود که مردم ما باید برای شیمی درمانی به شهر‌های بابل و بابلسر بروند.

نیکپور با تاکید بر اینکه درکنار مرکز شیمی درمانی باید پرتو درمانی هم وجود داشته باشد افزود: برای راه اندازی مرکز پرتو درمانی، مجمع خیرین ۱۴ میلیارد تومان را تقبل کرد و باز هم سنگ اندازی می‌کنند.

وی با اشاره به نشست اعضای مجمع خیران آمل با ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: قول مساعد دادند که اقدام عاجل جهت خرید امکانات و نصب هواساز و همچنین ارسال نامه درخواست تجهیز و راه اندازی بخش شیمی درمانی و بهره برداری مرکز صورت پذیرد.

وی گفت: امیدواریم تا پیش از رسیدن سال جدید، این مرکز راه اندازی شود.

انتهای پیام/آ

راه اندازی مرکز شیمی درمانی آمل در انتظار مساعدت مسولان دانشگاه علوم پزشکی

برچسب ها: سرطان ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
به جای راه اندازی مرکز شیمی درمانی از روش های درمان های جدید که شیمی درمانی را نقض و رد میکند را اجرایی کنید.
ملت با اولین شیمی درمانی به مرگ زودتر رس میرسند.

پیشگیری بهتر از درمان است...
آخرین اخبار