سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌های کشور، تکمیل و بهره ‌برداری کمربندی غرب اندیمشک را در گرو اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کد خدایی، سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌های کشور با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج در 2 بخش برای کنترل ترافیک شهرستان اندیمشک طراحی شده است، بیان داشت: فاز اول تقاطع با احداث زیرگذر در میدان بسیج سبب رفع بخشی از گره ترافیکی موجود در این شهرستان اندیمشک می‌ شود و فاز دوم نیز طراحی و در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز شهروندان اندیمشکی و نیز برطرف کردن گره ترافیکی، فاز دوم تقاطع با احداث یک پل روگذر در دستور کار قرار گرفته و امروز شاهد پیشرفت خوبی در پروژه هستیم که با توجه به نیاز شهرستان و لزوم تکمیل هر چه سریع ‌تر پروژه، نصب عرشه میانی تقاطع پس از تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار دارد.

کدخدایی با بیان اینکه کار احداث 2 رمپ کناری در پل میدان بسیج در حال اجرا و تکمیل است افزود: امیدواریم با توجه به نیاز این شهرستان، پروژه در خرداد سال آینده تکمیل و به بهره ‌برداری برسد.

سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌های کشور بر اتمام پروژه در خردادماه سال آینده تاکید و اذعان داشت: تکمیل و بهره‌ برداری پروژه تقاطع و میدان بسیج یک گام مهم در جهت رفع ترافیک در تقاطع اندیمشک به دزفول و اهواز به شمار می‌رود و ترافیک در محدوده شهرستان اندیمشک را نیز تا حد بسیاری کاهش خواهد داد.

این مقام مسئول از پیشرفت عمرانی پروژه کمربندی غرب اندیمشک ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به منابع اختصاص داده شده به کمربندی غرب اندیمشک پیشرفت پروژه رضایت ‌بخش بوده و چشم‌انداز روشنی در این پروژه متصور هستیم.

محمدرضا کد خدایی به مطالبه ۲۰ میلیارد تومانی پیمانکار پروژه اشاره و اظهار کرد: براساس برآورد انجام ‌شده، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مالی برای تکمیل و بهره‌ برداری کمربندی غرب اندیمشک مورد نیاز است که تحقق این میزان اعتبار نیازمند همراهی نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان است.

وی بر نیاز ۱۵۰ میلیارد تومانی اعتبار برای تکمیل و بهره‌ برداری کمربندی غرب اندیمشک تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به منابع محدود در زمینه تخصیص منابع مورد نیاز تلاش برای تخصیص اعتبار از سایر منابع، آغاز و در صورت تخصیص منابع مالی موردنیاز امکان اجرای عملیات در محور و تقاطع وجود داشته و زمان اتمام پروژه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

تکمیل کمربندی غرب اندیمشک چشم انتظار اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار