سرپرست اورژانس کازرون از ماموریت بیش از ۷٤٠ ماموریت تکنسین اورژانس در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهمن جمشیدی سرپرست اورژانس کازرون با بیان اینکه در بهمن ماه امسال ۷۴۵ ماموریت توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد ماموریت، تکنسین‌های اورژانس کازرون به ۱۸۱ مورد ماموریت تصادفی با ۲۳۲ مصدوم و ۵۶۴ مورد بیماری با ۵۷۳ بیمار اعزام شدند که در مجموع ۸٠۵ مصدوم وبیمار از خدمات رایگان اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش‌ترین آمار ماموریت‌های ترافیکی مربوط به حوادث جاده‌ای است، افزود: پایگاه اورژانس کازرون با انجام ۳۷۹ ماموریت و ارائه خدمات درمانی به ۳۹۳ مصدوم وبیمار جایگاه اول امدادرسانی را به خود اختصاص داده است و پس از آن اورژانس قائمیه و ابوالحیات در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

جمشیدی ادامه داد: ۴۱٠ مصدوم و بیمار پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی، به جهت تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شده و ۲۹۹ مصدوم وبیمار خدمات درمانی مورد نیاز را در محل حادثه دریافت کردند.

وی با یادآوری این نکته که در بهمن ماه ۴ روستا تحت آموزش اردو‌های جهادی و کاروان سلامت اورژانس ۱۱۵ کازرون قرار گرفتند، بیان کرد: مردم قائمیه، روستای نودان، حکیم باشی و احمدآباد دریس مشمولان این کارگاه‌های آموزشی، اردو‌های جهادی و کاروان سلامت اورژانس ۱۱۵ کازرون با رویکرد آموزش کمک‌های اولیه، احیای قلبی ریوی پایه وخطر سنجی اهالی روستا بودند.

سرپرست فوریت‌های پزشکی کازرون از آماده باش کامل این مرکز به جهت ارائه خدمات درمانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: استقرار آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در مجادی ورودی وخروجی شهر ونقاط پر حادثه شهرستان از اقدامات این مرکز در این روز می‌باشد.

جمشیدی، به برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص طرح پوشش امداد نوروزی اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ کازرون در روز‌های پایانی سال و طرح امداد نوروزی در آماده باش کامل به سر می‌بزند.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات درمانی به ۸٠۵ مصدوم و بیمار توسط اورژانس کازرون

برچسب ها: اورژانس ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار