رئیس حج و زیارت استان فارس گفت: اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

آغاز اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفندماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: اعزام‌های زمینی به صورت روزانه و اعزام‌های هوایی به صورت هفتگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان ثبت‌نام قطعی عتبات نوروزی در استان فارس، افزود: نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی استان فارس ۷ اسفندماه اعلام می‌شود.

زینلی با اشاره به فعالیت ۱۴۰ دفتر زیارتی مجاز در سطح استان فارس گفت: متقاضیان می‎توانند با مراجعه مستقیم به این دفاتر نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام یا اینکه از طریق سامانه atabat.haj.ir ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در هفته یک پرواز به عتبات از استان فارس انجام می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌شود که برای نوروز این امر افزایش یابد، اما در حال حاضر همان یک پرواز در هفته قطعی است.

رئیس حج و زیارت استان فارس همچنین درباره حج تمتع و ثبت‌نام آن گفت: زمان ثبت‌نام دارندگان فیش‌های حج تمدید شده و کسانی که تا پایان دی ماه ۸۵ فیش حج تهیه کردند می‌توانند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

زینلی با بیان اینکه مشخصات کاروان‌ها از طریق مسئولان حج و زیارت به اطلاع افراد رسانده می‌شود، تصریح کرد: اولویت ثبت‌نام با کسانی است که از چهارم بهمن ماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار