سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از عملكرد تيم و از شخصيت بسيار بزرگ استقلال راضى هستم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شفر درباره بازى هاى استقلال در آسيا عنوان کرد: تيم الريان بازى اول ما بود و بازيكنان ما در اين ديدار عصبى و نگران بودند.بين دو نيمه در بازى الريان به بازيكنانم گفتم كه ما مى توانيم بازى را تغيير دهيم و به همين منظور با تغيير در تركيب توانستيم بازى را در اختيار بگيريم.

سرمربى تيم فوتبال استقلال بيان كرد :تيم ما با يکاعتماد به نفس بالا براى ديدار با الهلال به عمان رفت.در روزهايى كه در عمان حضور داشتيم تمرينات آماده سازى بسيار خوب و آناليز هاى زيادى را انجام دادیم و به بازيكنانم گفتم در زمين بايد چه طور بازی کنند و با آمادگى بالا به مصاف الهلال رفتيم.

شفر افزود: ما به دليل مصدوميت نورافكن و منتظرى مجبور شوديم تركيب تیم را تغيير دهيم و در همين راستا دروازه بان را نيز عوض كرديم و از دروازه بان با تجربه تيم استفاده كرديم تا به خوبى با بازيكنان صحبت كند. از عملكرد تيم و از شخصيت بسيار بزرگ استقلال راضى هستم.

او بيان كرد: پيروزى مقابل الهلال به خاطر كار تاكتيكى و گروهى بهتر بود و ما با هماهنگى اين برد را كسب كرديم .تشكر مى كنم از تمام مربيان و همكارانم به دليل آناليز خوبى كه از حريف انجام دادند.

سرمربى استقلال ادامه داد: اين برد هديه اى بود به هواداران چرا كه آنها نتوانستند از نزديک بازى را ببينند و اگر اين دیدار در تهران برگزار مى شد ٨٠ هزار هوادار به ورزشگاه مى آمدند و اين برد هديه به هواداران خوب تیم است.

او بيان كرد: فردا يک تمرين ريكاورى براى بازيكنانى كه به ميدان رفتند داريم چرا که دو بازى سخت برابر فولاد و پرسپوليس در پیش است و همين طور بايد روى دو بازى آينده در ليگ قهرمانان آسيا تمركز كنيم و مى توانيم موفقيت خوبى در آسيا داشته باشيم .از همه افرادى كه با ما در قطر و عمان بودند و تلاش كردند نيز تشكر مى كنم و به هواداران تيم تبریک می گویم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر درباره عملکرد تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار