سرپرست تیم پیکان گفت:تیم فوتبال پیکان تلفیقی از دو گروه جوان و با تجربه است و این مورد می تواند رمز موفقیت تیم باشد.

به گزراش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا  طهماسبی سرپرست تیم پیکان در رابطه با  رمز موفقیت این تیم گفت: به طور کل در فوتبال علاوه بر تجربه ، جوانی و نیروی سرشار این بازیکنان می تواند تاثیر فراوانی در برد تیم داشته باشد. بازیکنان با سابقه با تمام وجود تلاش می کنند تا تجربه و توانایی های خود را در اختیار بازیکنان تازه وارد بگذارند و همچنین زمانی که بازیکنان جوان این  تلاش بی اندازه افراد ماهر و زبده را می بینند باعث می شود تا به تلاش های آنها افزوده شود.تیم پیکان این فصل توانسته بازیکنان جوان و با تجربه ای را از تیم های پایه  به تیم لیگ برترش بیاورد که این بازیکنان موثر هم بوده اند.

وی در ادامه در رابطه با بازی بعدی تیم پیکان با تیم گسترش فولاد گفت: قطعا بازی با تیم گسترش فولاد بازی سختی خواهد بود و تیم پیکان تمام تلاش خودش را می کند تا 3 امتیاز مهم این بازی را که برای  کسب سهمیه نیاز دارد بدست آورد و همچنین با کسب امتیاز این بازی جایگاه خودش را در دره بندی لیگ می تواند بهبود ببخشد.

طهماسبی در رابطه با افت نیم فصل دوم تیم پیکان افزود: ما در بازی های نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتیم ولی قابل  قبول نبود و ما حتی در بازی هایی که تن به شکست داده ایم  مستحق  شکست نبوده ایم دلیل آن هم می تواند استفاده نکردن درست از موقعیت ها باشد. ما بسیاری از بازی ها را مساوی کردیم در صورتی که اگر از موقعیت ها به بهترین شکل استفاده کرده بودیم می توانستیم  در جایگاه های بالاتری قرار بگیریم  ولی به طور کلی همه در تلاش بوده اند تا جایگاهبهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات طهماسبی درباره وضعیت تیم پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار