سرمربی تیم پیکان گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای عبور از شرایط سخت انجام دادند، ضمن آن که مشکی پوشان چیزی برای از دست دادن نداشتند.

جلالی: مشکی پوشان چیزی برای از دست دادن نداشتندبه گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم پیکان بعد از برد تیمش برابر مشکی پوشان گفت: همیشه وقتی می‌خواهید از مسیر سخت انتقال پیدا کنید، باید یک بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذارید تا به آرامش برسید. زمانی که 2 بر صفر جلو هستیم و 10 نفره بازی می کنیم با آرامش حمله می‌کنیم اما بیهوده پنالتی گرفته می شود. با این شرایط 30 دقیقه شرایط سخت داشتیم. حریف چیزی برای از دست دادن نداشت. بازیکنان ما تمام انرژی خود را گذاشتند تا از این شرایط سخت عبور کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اخراج بازیکنش گفت: در رختکن صحنه خطا را دیدم. بازیکن ما پای خودش را گذاشت، اما در حال افتادن بود و عمدی نداشت. به نظرم داور قضاوت بدی نداشت و خوب بود، اما در آن صحنه تصمیم درستی نگرفت. به نظرم مجموعاً داور قضاوت خوبی داشت.

او درباره این که بعد از 10 هفته پیروز میدان شده اید بیان کرد: این شرایط ذهن بازیکنان را آزار می‌داد. ما بازی خوبی انجام می‌دادیم اما نمی‌توانستیم ببریم. بعد از هفته‌ها موفق شدیم در جریان بازی گل بزنیم. یک سری مشکلات وجود داشت که سعی کردم روی شرایط روحی بازیکنان کار کنم. خوشحالم در این بازی پیروز شدیم و توانستیم از این شرایط رهایی پیدا کنیم.

 انتهای پیام/

اظهارات جلالی بعد از بازی با مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار