سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیممان به خوبی بازی می کند و ظرفیت های بالایی دارد تابه جایگاه خوبی برسد.

جلالی : پیکان ظرفیت های زیادی دارد / شاید مشکل تمرکز داریمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان  پس از بازی مقابل نفت تهران گفت:  بسیار خوشحال هستم که چنین تیمی دارم. تیمی که برای خواسته  هایش با تمام توان می جنگد. 

او افزود: ما ذهن بازیکنان را برای برد تحت فشار گذاشته ایم و چنین بازی انجام می دهند و نمی توانیم به برد دست پیدا کنیم و گلی بزنیم. تیممان به خوبی بازی می کند و ظرفیت های بالایی دارد تابه جایگاه خوبی برسد. شاید بیش از حد آنها را تحت فشار می گذاریم که این گونه می شود. 

جلالی افزود: بسیار ناراحت هستم که چرا نمی توانیم بازی را ببریم اما زمانی که عملکرد بازیکنانم را می بینم خوشحال می شوم زیرا بازیکنانم با تمام توان به میدان می آیند ما چند وقتی است چنین شرایطی داریم و امیدوارم بازیکنان ذهنشان را مشغول نکنند و بدانند که فوتبال بالا و پائین های مختلفی دارد و ما قطعا با این کیفیتی که بازی می کنیم می توانیم باز هم بازگردیم. 

او ادامه داد: اگر در ضربه های آخرمان مشکل داریم شاید به دلیل نبود تمرکز کافی است و در صورت رفع این مسئله نتیجه بگیریم. 

جلالی درباره چمن بازی گفت: شرایط برای دو تیم یکسان بود و تیم ما حملات بیشتری انجام می داد و برخی بازیکنان بازی ها تکنیکی خاصی دارند و همین شرایط را خاص می کند. 

انتهای پیام / 

اظهارات مجید جلالی پس از بازی پیکن و نفت تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار