یکی از مربیان سابق تیم منچستریونایتد به دلیل آزار و تجاوز بازیکنان و کودکان به 30 سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بری بندل، مربی سابق تیم منچستریونایتد و کرو الکساندرا به دلیل آزار، اذیت و تجاوز 86 بازیکن در دادگاهی در لیورپول به 30 سال زندان محکوم شد.

او در دادگاه به شرور محض و تجسم شیطان نامگذاری شد، در پایان جلسه دادگاه به 30 سال زندان محکوم شد تا جزای کار خود را ببیند.

در دادگاه که در حضور تمامی قربانیان و وکلا برگزار شد، قاضی خطاب به بندل بیان کرد که " فوتبال زندگی این نوجوانان بود و آنها به پیش تو آمدند فوتبال را فرا بگیرند و تو مانند خدایی برای آنها بودی اما با کارهایت نشان دادی، تنها تجسم شیطان هستی.

گری کیلف، مدافع سابق منچسترسیتی که در جلسه دادگاه حضور داشت، اظهار کرد: من صدها بار مورد تجاوز بندل قرار گرفتم و برخی دیگر از بازیکانان هم خودکشی کرده اند یا به مواد مخدر روی آورده اند و یا درحالت افسردگی سپری می کنند.

مربی لیگ برتری به دلیل تجاوز به 30 سال زندان محکوم شد

دیوید هزلدین در سال 2006 پس از تجاوز بندل خودکشی کرد و برادرش مارک در جلسه دادگاه حضور داشت و با چشمانی گریان شاهد صحبت های مربی بندل بود.

مربی سابق منچستریونایتد که توانایی بالایی در پیدا کردن بازیکنان مستعد داشت، به عنوان مربی ستاره ساز مشهور بود و به همین دلیل بازیکنان زیادی پیش او می آمدند.

جوانترین قربانی بندل در دادگاه اظهار داشت: "من آن را نمی خواستم و از آن درخواست نکردم. من یک کودک بین 10 تا 13 ساله بودم که هیولا تصمیم گرفت از من به عنوان یک اسباب بازی استفاده کند. بندل برای سه سال واقعا مرا به جهنم برد و آن روزها بسیار برای من سخت می گذشت.

انتهای پیام/

30 سال زندان برای مربی فوتبال متجاوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
فوتبالیس شدن هم کار خیلی سختیه هاااااااااا//قبول دارید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
به نظر من بهترین و امن ترین ورزش//منچ و مار پله میباشد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
قابل توجه غرب پرستان
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
پس فک کردید فوتبالیست حرفه ایی شدن //الکیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
شاید بازیکنان به حرفش گوش نمیکردن
آخرین اخبار