انهدام یک باند جعل در سردشت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سردشت از دستگیری یک باند جعل خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ ستاد فیض الله علیزاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سردشت گفت : در پی وصول شکایت مبنی بر جعل مهر و امضاء شهرداری شهر ربط و صدور امتیاز انشعاب گاز شهری مراتب در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیزاده افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی دو نفر شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این دو نفر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی منزل متهمان یک دستگاه رایانه و یک دستگاه چاپگر و مهرهای به کار برده شده کشف و ضبط گردیدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سردشت اذعان کرد: دستگیر شدگان پس از مواجهه با مدارک و دلایل جمع آوری شده، به اتهام خود مبنی بر جعل مهر و امضاء شهرداری و صدور مجوز جعلی خرید امتیاز گاز برای ۲۶ نفر از اهالی شهر ربط اعتراف و در اظهارات خود بیان داشتند که از روی نامه های افرادی که جهت اخذ امتیاز انشعاب گاز از طریق شهرداری و اداره گاز به صورت قانونی اقدام می نمودند کپی تهیه و با تغییر تاریخ و شماره نامه ها با مهر و امضاء جعلی  ۵ میلیون ریال دریافت و جمعا برای صدور مجوزهای جعلی مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال اخذ کرده بودند.

سرهنگ علیزاده گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شدند.

وی در این راستا به شهروندان توصیه کرد برای استعلام و اخذ هرگونه مجوز به ادارات مربوطه مراجعه نمایند تا در دام افراد سودجو نیافتند.

انتهای پیام/ح

دستگیری دو نفر به اتهام جعل اسناد در سردشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.