نماینده شوراى اسلامى شهرستان باخرز در شوراى اسلامى خراسان رضوى گفت: راه اندازی بیمارستان باخرز، به مهمترین نیاز مردم منطقه تبدیل شده است.

راه اندازی بیمارستان  مهمترین نیاز مردم باخرز به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلام نبی اقتصاد گفت:یکى از مهمترین مشکلات مردم در باخرز عدم بهره بردارى و افتتاح بیمارستان ۳۷ تختخوابى، به عنوان تنها بیمارستان شهرستان است.

وی افزود: کار ساخت این بیمارستان در سال ۸۹ شروع و اکنون با گذشت هفت سال با اینکه به لحاظ ساختمانى کار ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است، اما عدم تأمین و استقرار نیرو از جمله پزشک و کادر درمانى سبب شده در عمل به بهره بردارى نرسد و مردم براى کارهاى درمانى با صرف هزینه و زمان به شهرهاى همجوار مانند تایباد، تربت جام و حتى تربت حیدریه مراجعه کنند.

نماینده شوراى اسلامى شهرستان باخرز در شوراى اسلامى خراسان رضوى گفت: در حال حاضر به سختى و با کمک خیران سلامت با خرید دستگاه و تجهیزات لازم، بخش دیالیز این بیمارستان آن هم فقط با حضور یک پزشک دایر است و در برخی روز‌ها نیز پزشک حضور ندارد، بنابراین خدمات رسانى تعطیل مى شود و از تجهیزات خریدارى شده با کمک مالى خیران و هزینه چندین میلیارد براى ساخت این بیمارستان در عمل به خاطر نبود پزشک و کادر درمانى استفاده نمى شود.

غلام نبی اقتصاد افزود: وضعیت راههاى روستایى و بین شهرى شهرستان نیز در بحث ترمیم و آسفالت با مشکل مواجه است، در حالى که برخى از مسیر‌ها شانه سازى و آماده آسفالت است، اما به دلیل کمبود اعتبار، پیمانکار حاضر به انجام این کار نیست.

وی با اشاره به عرض کم جاده تربت جام به تایباد و باخرز گفت:در این محور بیش از ۵۰ تا ۶۰ پیچ خطرناک وجود دارد و بیشترین تصادفات منجر به فوت در این جاده رخ می‌دهد، به طورى که هر هفته در این مسیر یک تصادف مرگبار رخ می‌دهد.

انتهای پیام// ز. ج


عدم راه اندازی بیمارستان مهمترین مشکل باخرز

برچسب ها: اسلامی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.