معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت :هزار و 50 طرح به هشتمین جشنواره جابربن حیان بجنورد ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در افتتاحیه نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان گفت: از سه هزار و 500 طرح آموزشگاهی ، هزار و 50 طرح به هشتمین جشنواره ارسال شد که در این مرحله داوری می شوند .

خانم وصال افزود : از مجموع آثار رسیده به جشنواره جابر بن حیان ، 10 درصد به عنوان آثار برگزیده به مرحله استانی ارسال می شود .

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تشویق دانش آموزان مقطع ابتدایی برای تولیدات علمی و عملی ، آموزش روش های علمی و پژوهشی و گام نهادن در مسیر کیفیت بخشی آموزش است.

انتهای پیام/آ

گزینش ده درصد آثار جشنواره جابربن حیان برای مرحله استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرناز نادمی
۲۰:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام. من یکی از دانش آموزانی هستم ک در طرح جابر شرکت کرده. می خواستم بپرسم ک نتایج این دوره از مسابقاتو کی اعلام می کنید؟ اصلا الان این مسابقه در چ مرحله ای قرارداره؟ من ی خورده گیج شدم.چون امسال ب خاطر تعطیلات، کلا برنامه های آموزش پرورش ب هم ریخته. ب من گفتن ک طرحم برای استان انتخاب شده و بلاخره صدام می کنن ک برا مرحله استانی دفاع کنم؛ ولی الان مدارس تعطیل شده و هنوزم منو خبر نکردن برا دفاع!