مسئول عملیات هلال‌احمر دزفول به تشریح عوامل آب گرفتگی چادر‌های عشایری در منطقه ابوالحسن سردشت پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بهرام پور، مسئول عملیات هلال‌احمر دزفول گفت رعایت نکردن اصول ایمنی را موجب آب‌گرفتگی چادرهای عشایر منطقه ابوالحسن سردشت  است و به علت اینکه چادرها در دامنه کوه برپا شده بودند با کمترین بارندگی دچار آسیب شدند.

وی افزود: در آمار اولیه 10 خانوار اعلام شده بود که با اعزام نیروهای هلال احمر آمار دقیق مشخص شد که 4 خانوار دچار آبگرفتگی شده اند و  در مجموع تعداد آن‌ها 20 نفر بوده است.

بهرام پور بیان داشت: در این حادثه هیچ‌گونه مشکلی برای افراد پیش نیامد و فقط آب به چادرها وارد شد به همین دلیل وسایلی مثل پتو، موکت و اقلام موجود در چادرها آسیب‌دیده بودندکه سازمان جمعیت هلال‌احمر برای کمک‌رسانی به آنها 4 دستگاه چادر، 30 تخته پتو و  72 قوطی کنسرو مرغ بین این افراد توزیع کرد.

وی در پایان گفت: از عشایر غیور می‌خواهیم محل اسکان را در منطقه بالادست انتخاب کنند و همچنین در شرایط بارندگی برای جلوگیری از ورود آب به داخل چادرها را محکم‌تر ببندند و پلاستیک کشی کنند همچنین اطراف چادرها را زه کشی نمایند تا در وقت بارندگی آب به چادرهای آن‌ها وارد نشود.

انتهای پیام/م

رعایت نکردن اصول ایمنی موجب آب‌گرفتگی چادرهای عشایر منطقه سردشت دزفول شد

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.