مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در روستاهای خلخال به تعداد 8 هزار و 648 جلد سند مالکیت صادر شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد حاتمی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال با اشاره به اینکه شهرستان خلخال دارای 12 هزار و 594 خانوار روستایی است، افزود: 6 هزار و 34 خانوار برای استفاده از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شده اند که با همکاری بانک ها 5 هزار و 439 خانوار موفق به عقد قرارداد و احداث واحد مسکونی با رعایت ضوابط فنی شده اند.

وی افزود: از تعداد 142 روستای خلخال 98 روستای بالای 20 خانوار است که برای همه آنها طرح هادی تهیه شده و دفترچه تحویل دهیاران شده است.

حاتمی اظهار کرد: در تعداد 50 روستا اجرای طرح هادی در یک تا 2 فاز انجام شده و در سال جاری نیز در قالب 21 طرح با مشارکت دهیاران در حال اجرای سنگفرش، جمع آوری آبهای سطحی، زیرسازی و آسفالت روستاها هستیم.

وی با اشاره به منطقه گردشگری ازناو به عنوان هدف گردشگری خلخال افزود: فاز اول اجرای طرح گردشگری به اتمام رسیده و تحویل داده شده و فاز دوم اجرای پله و آبشار مصنوعی هم با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ح

احداث بیش از 5 هزار واحد مسکونی در خلخال

برچسب ها: مسکن ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.