صبح امروز 27 مسجد روستایی توسط بنیاد برکت درمناطق کمتر توسعه یافته استان از طریق ویدئو کنفرانس در سالن جلسات شرکت مخابرات استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این جلسه آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت مسجد و کارکردهای آن گفت : مسجد به عنوان پاد زهری برای مقابله با توطئه های فردی و اجتماعی استکبار است و بنیاد برکت به لطف خدا توانسته امروز 200 مسجد را در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور به بهره برداری برساند .

در ادامه آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن تجلیل از اقدامات مهم بنیاد برکت در مناطق محروم استان اردبیل افزود : خدمات بهداشتی و درمانی، احداث مسکن ، مدارس و اماکن فرهنگی در مناطق روستایی همچنین اختصاص یک میلیارد دلار برای مهار آبهای مرزی برای مزارع استان از دیگر کارهای این بنیاد است.

فهیمی معاون عمرانی استاندار اردبیل هم با بیان اینکه بنیاد برکت با اعتبار 7 میلیاردو 500 میلیون ریال 27 مسجد را احداث و به روستائیان تحویل داده است گفت : بنیاد برکت با پرداخت 175 میلیارد ریال کمک بلا عوض در ساخت 500 مسکن روستایی مشارکت داشته است.
فهیمی به 585 طرح عملیاتی بنیاد برکت در استان که شامل 25 مدرسه است اشاره کرد و افزود: تا به حال 15 باب مدرسه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

احداث 27 مسجد با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.