سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازیکنان حرفه‌ای بازی نمی‌کنند اگر قرار است در آسیا نتیجه خوبی بگیریم باید حرفه‌ای بازی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با لوکوموتیو اظهار کرد: ذوب‌آهن آخرین تیم بود که در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اگر قرار است آن نسل دوباره تکرار شود نیاز دارد تا بازیکنان با شجاعت بازی کنند. در آن نسل علاوه بر کادر فنی خوب و مدیریت باثبات ذوب‌آهن بازیکنان شجاعی در آن تیم بازی کردند که توانستند تا مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کنند،امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با شجاعت بازی کنند. 

وی خاطر نشان کرد: در کارهای روحی و روانی تیم بسیار کار کرده‌ایم. از تماشاگران خواهش می‌کنم به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب‌شان را حمایت کنند. ما در حال حاضر در رده دوم جدول قرار داریم. تیم لوکوموتیو تیم بسیار خوبی است و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و امیدوارم در بازی فردا یک نتیجه خوبی رقم بخورد و تیم ذوب‌آهن پیروز شود. 

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: اگر نگاهی به آمار بیندازیم، متوجه خواهیم شد که ذوب‌آهن در آسیا نتایج خوبی را کسب کرد. اگر در بازی قبلی موقعیت‌هایمان گل می‌شد و داوری به ضرر ما سوت نمی‌زد شاید نتیجه تغییر می‌کرد. ما همیشه مظلوم واقع شدیم چه در لیگ و چه در آسیا.

قلعه‌نویی افزود: امیدوارم در این بازی اشتباه های بازی قبلی را نکنیم. یک بازی هجومی به نمایش بگذاریم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم مطمئنا در هفته‌های بعد خواهید دید که ذوب‌آهن در چه جایگاهی قرار خواهد داشت. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
من استقلالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
استقلال سرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امير قلعه نوعي فرد باتجربه ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
منم پرسپولیسیم