تیم فوتبال لوکوموتیو تاشکند برای برگزاری دیدار خود برابر ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا امشب به اصفهان می‌رسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نیم فصل دوم تاکنون بهترین تیم بوده و این روزها بازی خوبی را از خود ارائه داده است، این تیم در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی خوبی را ارائه داد و بر خلاف بازی خوبی که از خود نشان داد برابر برترین تیم این روزهای قطر شکست خورد.

امیر قلعه‌نویی پس از نخستین شکست اعلام کرد که تیمش هنوز 5 بازی دیگر در پیش رو دارد و هیچ چیز برای آن‌ها تمام نشده و هنوز امید برای صعود در اردوی ذوب‌آهن وجود دارد، اما تیم قلعه‌نویی در دومین دیدار خود باید به مصاف لوکوموتیو تاشکند برود.

لوکوموتیو که در چند فصل اخیر نام خود را در ازبکستان بر سر زبان انداخته و از پاختاکور و بنیادکار پیش افتاده در هفته نخست با 5 گل حریف اماراتی را بدرقه کرده و در صدر جول گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است، به طور قطع شاگردان قلعه‌نویی دیدار بسیار سختی را برابر لوکوموتیو دارند اما نباید فراموش کرد که سبزپوشان از امتیاز میزبانی در این دیدار بهره می‌برند.

بر اساس اعلام باشگاه ذوب‌آهن حریف ازبکستان امشب به اصفهان می‌رسد تا پس از یک جلسه تمرین در روز یکشنبه خود را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده کند، ذوب‌آهن در این دیدار مهران درخشان‌مهر جوان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و دیگر بازیکنان این تیم در اختیار کادر فنی قرار دارند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف لوکوموتیو تاشکند می‌روند، دیداری که برای سبزپوشان اصفهانی اهمیت بسیاری دارد.

 

انتهای پیام/م

 

تیم فوتبال لوکوموتیو تاشکند با ذوب آهن دیدار می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.