بهسازی و نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تعدادی از هتل ها،هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی این استان که از استحکام لازم برخوردار نیستند بهسازی و نوسازی می شوند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه گردشگری استان افزود: دولت تدبیر وامید استحکام بناها اعم از مسکونی،تجاری،آموزشی و مراکز اقامتی را با پرداخت تسهیلات کم بهره مورد تاکید قرار داده و ضروری است دستگاه های مربوطه نسبت به بازسازی مراکز فاقد استحکام اقدام کنند.

وی اظهار کرد: برای استحکام این بناها باید ضمن رعایت استانداردهای لازم از سخت گیری های بی مورد پرهیز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه مقاوم سازی اماکن عمومی در استان ضرروی است افزود: بیمارستان ها ،اورژانس ها و مکان های آسیب پذیر باید در اولویت مقاوم سازی باشند تا در صورت بروز حادثه شاهد اتفاق ناگواری در این مراکز حساس نباشیم.

ندایی گفت: استان اردبیل یک استان حادثه خیز است و احتمال بروز حوادث طبیعی از قبیل سیل ،زلزله ،آتش سوزی و طوفان در این استان بیشتر است و می توان با اطلاع رسانی و آموزش و مقاوم سازی و بازسازی نقاط حادثه خیز از خسارات حوادث احتمالی پیشگیری کرد.

وی اضافه کرد: در بحث پیشگیری اطلاع رسانی اداره هواشناسی ، صدا و سیما و مطبوعات بسیار مهم است و لازم است از طریق این ادارات و نهاد ها آموزش های لازم به شهروندان برای پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث طبیعی ارائه شود .

وی تصریح کرد: استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی بر جای می گذارد.

انتهای پیام/ح

مقاوم سازی اماکن عمومی در استان ضرروی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.