مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 2 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه تقویت زیرساخت های گردشگری این استان محقق شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: ارزش موافقت اصولی این پروژه ها بیشتر از 10 برابر این مبلغ است.

وی اضافه کرد: پروژه های شاخص قابل توجهی در استان در دست اجرا است و به عنوان مثال در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر هزار و 200 هکتار زمین اختصاص یافته که در فاز های متعدد زیرساخت های گردشگری اجرا خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به بهره برداری از هتل چهار ستاره ترمال سرعین اشاره و تاکید کرد: این مجموعه مدرن ترین مجموعه به لحاظ زیرساخت اقامتی و مجتمع آبدرمانی است.

حاجی زاده همچنین با اشاره به احداث هتل چهارستاره در اردبیل ادامه داد: تاسیسات آب های گرم معدنی قینرچه در مشگین شهر ایجاد شده و بخش اعظم آن نیز به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید به اینکه توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری از اولویت های استان است، متذکر شد: مسئولان استانی نیز در این خصوص نظر مساعدی داشته و بستر حمایت برای حضور سرمایه گذاران را فراهم ساخته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به حمایت از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های گردشگری اشاره و تاکید کرد: پروژه ها و طرح هایی که در این راستا پیشنهاد می شود با اولویت بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.