سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقه انتخاب نمای سبز شهری و جشنوارهٔ بهارهٔ نیلوفرانه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهدی عبدالمالکی   سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه  گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، در نظر دارد با همکاری پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مسابقهٔ انتخاب نمای سبز شهر را تحت عنوان جشنوارهٔ بهارهٔ نیلوفرانه برگزار کند.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه را ارتباط شهروندان با ساختمان و زیباسازی آن، مشارکت شهروندان در تأمین فضای مطلوب چشم‌انداز شهری، آرامش ذهن و کاهش استرس و نهادینه‌سازی فرهنگ زندگی پایدار شهری و بازگرداندن طبیعت به فرهنگ شهرنشینی عنوان کرد.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به کانال تلگرامی https://t.me/namayesabz و یا به صورت حضوری به آدرس ۲۲ بهمن، جنب پارک درخشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Park-ksh.ir متعلق به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مراجعه کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: علاقمندان از ۳۰ بهمن ۹۶ الی ۲۰ فروردین ماه ۹۷ مهلت دارند برای حضور در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: کانال تلگرامی دبیرخانهٔ جشنواره نیز به آدرس https://t.me/namayesabz جهت کسب اطلاعات بیشتر راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند از طریق آن اطلاعات مربوط به جسنواره را کسب کنند.

انتهای  پیام/ز

برگزاری مسابقه انتخاب نمای سبز شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.