علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اصل قانون و مقررات طرح جدید ترافیک با رفع ایرادات، پا برجاست‌

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به ایرادات فرمانداری به طرح جدید ترافیک، گفت: ایرادات را رفع می‌کنیم، اما اصل قانون از بین نمی‌رود.

اصل قانون و مقررات طرح جدید ترافیک با رفع ایرادات، پا برجاست‌محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهارات صبح امروز آرام، معاون فرماندار تهران مبنی بر مخالفت با اجرای طرح جدید ترافیک به دلیل مغایرت این طرح با قانون و سیاست‌های دولت، اظهار کرد: آن‌ها چند اشکال گرفته‌اند و قرار است طرح برای اصلاح به شورا بازگردد و شورا اشکالات را بررسی می‌کند، چنانچه قبلا هم مواردی‌ از این دست بوده که فرمانداری ایراد گرفته و شورا آن‌ها را اصلاح کرده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه وجود ایراد در طرح طبیعی است،گفت: فرمانداری هیئت تطبیق دارد و آن‌ها مفاد طرح را با قانون تطبیق می‌دهند که اگر ایرادی داشته باشد، جهت اصلاح به شورا اعلام شود.

وی افزود: ما مواردی‌ را که دارای اشکال باشد رفع می‌کنیم، اما اصل قانون از بین نمی‌رود.

علیخانی با تاکید بر اینکه با رفع اشکالات، طرح جدید اجرا خواهد شد، تصریح کرد: همان طور که شهردار گفته زیرساخت‌های طرح جدید ترافیک فراهم می‌شود و زیرساخت آن هم تامین دوربین‌های ورود وخروج  در محدوده طرح ترافیک است، چون باید ورود و خروج هر دو کنترل شوند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری گفته تا موعد اجرای طرح، این دوربین‌ها باید نصب شوند، ادامه داد: طبق قانون طرح ترافیک از دوره جدید می‌تواند اجرا شود، به این معنی که اگر یک ماه عقب یا جلو شود، الزامی‌ بر آن نیست و شهرداری هر وقت آماده باشد می‌تواند آن را اجرا کند.

علیخانی در پایان گفت: معمولا اجرای طرح ترافیک از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید طرح جدید هم به همین شکل اجرا می‌شود.

اجرای طرح جدید ترافیک با رفع اشکالات آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار