مهمترین اخبار و رویدادهای شهرداری تهران از بیست و یکم تابیست و ششم را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پیامی به اصحاب رسانه، توضیحاتی را پیرامون اعمال برخی محدودیت‌ها در سهمیه طرح ترافیک سال 97 ارائه کرد.
 

مسئول خط حق تعیین نرخ ندارد/تاکسیرانان اجازه دریافت رقمی بالاتر از نرخ مصوب را ندارند

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:  تعیین نرخ کرایه از سوی مسئول خط، اقدامی غیر قانونی و تخلف است و اگر چنین افرادی از پرسنل تاکسیرانی باشند برخورد خواهیم کرد.

 

درخواست نجفی برای واگذاری خطوط راه آهن منطقه ۱۷ و ۱۸ به شهرداری

محمد علی نجفی شهردار تهران گفت: برای واگذاری خطوط راه آهن منطقه ۱۷ و ۱۸ نباید مبلغ هنگفتی پیشنهاد کنند، چرا که این امر اقتصادی و تجاری نیست، البته با وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن در حال مذاکره هستیم تا اجرای این پروژه ها را به شهرداری واگذار کنند.

 

اولویت شهرداری اجرای پروژه های کوچک و محلی است/نوسازی 40 درصد بافت فرسوده در 15 سال گذشته

محمد علی نجفی شهردار تهران گفت: اولویت شهرداری برای ساماندهی به وضع موجود اجرای پروژه های کوچک و محلی در همه بخش ها است و بودجه اختصاص یافته برای این پروژه ها کمتر از ۵ میلیارد تومان است.

 

 

حل بحران ترافیک کلانشهرها با استفاده از روش‌های علمی میسر است

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران گفت: بحران ترافیک حل نمی‌شود مگر اینکه بستر مناسب برای ایجاد فضای گفتمان علمی فراهم شود تا با آگاهی بخشی بتوان مطالبات در این حوزه را از دستگاه‌های اجرایی و مرتبط پیگیر شد.

 

نیم درصد مراجعات به مراکز معاینه فنی از طریق نوبت دهی آنلاین صورت می گیرد

سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت:از زمانی که نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه فنی به صورت پایلوت اجرایی شد و در ادامه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، نیم درصد مراجعات متقاضیان به مراکز معاینه فنی از طریق نوبت دهی آنلاین بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار