مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تیراندازی به عنوان یکی از رشته‌های پرمدال محسوب شده و ضرورت بررسی موانع و ارائه راهکارهای لازم برای پیشرفت این رشته ورزشی احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان اردبیل اظهار کرد: هیأت‌های ورزشی منسجم و قدرتمند که در دستیابی به اهداف خود و کسب موفقیت در حوزه‌های مدنظر به موفقیت دست پیدا می‌کنند، دارای هیأت رئیسه قوی و کمیته‌های فعال هستند.

وی افزود: چنانچه هر هیأت ورزشی بخواهد از ظرفیت شهرستان‌ها به خوبی استفاده کند، باید از کمیته‌های اختصاصی و فعالی که فعالیت شهرستان‌ها را به صورت جدی مورد پیگیری قرار می‌دهد، برخوردار باشد تا تمامی کمبودها، فرصت‌ها و نیازهای موجود در شهرستان‌ها به صورت کامل مورد رصد قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در برخی از رشته‌ها ترویج ورزش همگانی به نتیجه گرفتن در ورزش قهرمانی و مدال‌آوری در مسابقات مختلف ملی و باشگاهی منجر خواهد شد که تیراندازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بهتاج توضیح داد: به دلیل اینکه رشته تیراندازی از رشته‌های پرمدال ورزشی محسوب می‌شود، نیازمند انجام حمایت‌های ویژه‌ای بوده و اداره‌کل ورزش و جوانان نیز با بهره‌گیری از تمامی ابزار و توان خود برای حمایت از این رشته ورزشی برنامه ریزی خواهد کرد.

وی گفت: فعال‌سازی رشته تیراندازی به اهداف پروازی در شهرستان های سرعین، مشگین‌شهر و مجموعه ورزشی تختی اردبیل که از جمله مناطق گردشگرپذیر استان محسوب می‌شوند، در معرفی هر چه بیشتر این رشته ورزشی و افزایش جذابیت های تفریحی و ورزشی منطقه خواهد افزود.

انتهای پیام/ح

مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان اردبیل

برچسب ها: تیراندازی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.