سومین اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان سنتی کشور در منطقه گردشگری سردابه استان اردبیل پس از یک هفته امروز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید عباس‌پور رئیس کمیته تیراندازی با کمان سنتی کشور گفت: سومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان سنتی جهت حضور در مسابقات جهانی مجارستان با حضور 17 کماندار سنتی آقا و خانم از استانهای اردبیل، کردستان، لرستان، یزد، آذربایجانهای شرقی و غربی، چهارمحال بختیاری، البرز، فارس و گلستان به مدت یک هفته در استان اردبیل برگزار شد که ما این اردو را به دلیل شرایط خاص استان اردبیل از لحاظ امکانات و آب و هوا و ارتفاع از سطح دریا، برای بالا بردن سطح کیفی وکمی انتخاب کردیم.

وی افزود: پیش از این ما دو اردوی دیگر در استانهای گلستان و آذربایجان‌شرقی برگزار کردیم و در تلاش خواهیم بود علاوه بر تیم " الف " تیم دومی را نیز مهیای حضور در مسابقات بین‌المللی کنیم تا از تیم دوم به عنوان پشتوانه ترکیب اصلی در مسابقات برون مرزی استفاده شود.

رئیس کمیته فدراسیون تیراندازی با کمان سنتی گفت: اردوی تیم ملی در اردبیل زیر نظر دو مربی آقا و خانم برگزار شد و از استان اردبیل نیز روانبخش نایب پاشایی به عنوان بازیکن در اردوهای تیم ملی حضور دارد.

عباس‌پور افزود: طبق آخرین آمار اعلامی از سوی فدراسیون تعداد 384 بازیکن در سطح کشور در حال فعالیت در رشته تیراندازی با کمان سنتی هستند.

 

انتهای پیام/ع

ملی تیراندازی باکمان سنتی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.