استاندار بوشهر گفت: دولت بحث اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند و رفع فقر مطلق و اشتغالزایی برای جوانان از جمله برنامه‌هاست.

///عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب فرمانداران استان متبوعش اظهار کرد: از میان ده فرمانداری که در استان بوشهر فعالیت دارند، 4 نفر آنها را تغییر دادیم و احتمالا دو یا سه نفر دیگر از آنها تغییر می‌کنند، مابقی هم به فعالیت خود ادامه می‌دهند و ابقا می‌شوند.

وی افزود: تصمیمی برای انتخاب فرماندار زن نداریم، اما بخشدار زن در استان بوشهر فعالیت دارد.

گراوند در خصوص حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن تصریح کرد: حضور مردم در این روز تماشایی و پررنگ بود و تمام گرایش‌ها در این روز شرکت کرده‌ بودند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم با حضورشان در یوم الله 22 بهمن نشان دادند به کشور و امنیت ملی‌شان علاقمند هستند، بیان کرد: ممکن است کم و کاستی‌هایی در کشور وجود داشته باشد اما مسئولان باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند همچنین تریبون‌ها هم نباید به دنبال ناامید کردن مردم باشند و آنها هم باید همه همت خود را برای رفع مشکلات بکار بگیرند.

وی با تاکید براینکه دولت بحث اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: رفع فقر مطلق و اشتغالزایی برای جوانان از جمله برنامه‌های مهم دولت به شمار می‌آید.

گراوند اضافه کرد: کسانی که نظر، پیشنهاد و یا انتقادی از عملکرد دولت دارند می‌توانند آن را بیان کنند، اما استفاده از تریبون‌‌ها به منظور ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم کار صحیحی نیست، زیرا مردم از مسئولان می‌خواهند مشکلاتشان را رفع کنند.

استاندار بوشهر در خصوص تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در استان متبوعش، بیان کرد:  از زمانی که به عنوان استاندار منصوب شدم برنامه‌های استان را در چارچوب اقتصاد مقاومتی تنظیم کردم همچنین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هم در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد:  مدیران و کارگروه‌ها از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان بازدید می‌کنند و با حضور مدیران استانی هم برای این پروژه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار