استاندار مازندران گفت: حضور پرشور مردم در ٢٢ بهمن متاثر از جو روانى اخيرى بود كه دشمنان در جامعه به راه انداخته بودند

حضور مردم در ٢٢ بهمن پاسخ به جو روانى دشمنان بود/ وظيفه مسئولان كار جهادى استمحمد اسلامی استاندار مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم در یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: امسال هم همچون سالهای گذشته مردم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هرچه بیشتر جشن گرفتند .
وی با بیان اینکه مردم مازندران پرشورتر از گذشته در این مراسم حضور پیدا کردند، افزود: این امر متاثر از جو روانی اخیری بود که دشمنان آن را در جامعه به جریان انداختند اما مردم در این روز قدرتمند و با اقتدار ظاهر شدند به همین دلیل ما هم متعهدیم تا نسبت به حمایت‌های آنها از نظام و انقلاب، وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
استاندار مازندران ادامه داد: پیروزی‌های ملت ایران در موارد مختلف از قبیل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و... به دلیل حضور یکپارچه دولت و ملت بوده است.
اسلامی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم مشکلات کشور را به تنهایی رفع کنیم از این رو معتقدم در سایه اتحاد و انسجام ملی می‌توان به رفع چالش‌ها و بحرانهای حاکم بر جامعه پرداخت تا رفاه مردم تامین شود.
وی بیان کرد: وظیفه مسئولان در برابر حمایت‌های همه جانبه مردم، کارجهادی است تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات اصلی و بنیادین جامعه و کشور باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار