پانزدهمین جلسه از یکشنبه‌های تئاتر زنجان با پخش فیلم نمایش "شکلک" به کارگردانی کیومرث مرادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نجفی رئیس انجمن نمایش هنر‌های نمایشی زنجان با اشاره به اینکه پانزدهمین جلسه از یکشنبه‌های تئاتر زنجان با پخش فیلم نمایش "شکلک" به کارگردانی کیومرث مرادی برگزار می‌شود گفت : این برنامه یکشنبه ٢٩ بهمن ماه در ساعت ١٨ اجرا می‌شود.
نجفی افزود گفت: پلاتو شماره یک انجمن نمایش زنجان محل برگزاری این برنامه بوده و حضور برای علاقه‌مندان به این هنر، آزاد است.

وی با اشاره به معرفی عوامل این نمایش گفت: نویسنده این اثر نغمه ثمینی بوده و امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، ستاره پسیانی، نوید محمدزاده در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

درونمایه نمایش شکلک از تقابل آدم‌های دو موقعیت مختلف تاریخی در یک خانه قدیمی شکل گرفته است. یک زوج جوان (نرگس و شریف) به دلیل نداشتن توان مالی یک خانه متروکه و قدیمی را برای زندگی انتخاب می‌کنند، نرگس پا به ماه است و شریف دانشجویی که همزمان مسافرکشی هم می‌کند.

این زوج به محض سکونت در خانه بظاهر متروکه با زوج دیگری (حسن و عالیه) روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها هم در این خانه سکونت دارند، اما در سال ١٣٣٢ به قتل رسیده‌اند. حسن از نوچه‌های شعبان بی‌مخ (جعفری) و معرکه‌گیر است و عالیه به نوعی معرکه‌گردان. تقابل این دو زوج البته پیامد‌های دیگری هم برای ساکنان این خانه دارد. حسن و همسرش با دیدن نرگس فکر می‌کنند او همان نقره، معشوقه شعبان جعفری است که از خانه آن‌ها گریخته است.

 

انتهای پیام/ع

یکشنبه تئاتر این هفته زنجان میزبان "شکلک"

برچسب ها: تئاتر ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.