رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن 84سالگی تئاتر معاصر زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛این جشن با مروری بر روند تاریخ تئاتر از سال ١٣١٢ تا ١٣٩٦، در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

کرمی به اجرای برنامه یکشنبه‌های تئاتر به همت انجمن نمایش استان اشاره کرده و گفت: این برنامه با نقد و بررسی آثار برتر کشور و همچنین اجرای کارگاهی هنرجویان همراه بود.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر10 گروه تئاتر در استان فعالیت می‌کنند که ٧ گروه در شهرستان زنجان و سه گروه در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و خدابنده حضور داشته و این گروه‌ها برای تمدید مهلت پروانه فعالیت خود تا پایان فروردین ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه ثبت گروه‌های تئاتری در سایت ایران تئاتر، نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند. گروه‌هایی که تاکنون موفق به دریافت مجوز پروانه فعالیت نشده‌اند نیز می‌توانند از اول اردیبهشت ماه به مدت یک ماه با مراجعه به همان سایت، گروه‌ خود را ثبت کنند.

گفتنی است این جشن با همکاری موسسه تئاتر آزاد بهاران، انجمن هنرهای نمایشی زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حضور همه هنرمندان تئاتر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.