نماینده ولی فقیه در استان یزد بر مبارزه با گرانفروشی و کم فروشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله ناصری در دیدار مدیرکل و مسئولان تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی موارد کاربردی اصناف در جامعه گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها و دیگر ابزار‌های موجود برای این امر استفاده شود.

امام جمعه یزد افزود: بسیاری از کم‌فروشی‌ها با تذکر شفاهی و نصیحت رفع می‌شود، اما باید نظارت بر تولید محصولات غذایی با جدیت دنبال شود.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: مسئله بعدی مسئله گران‌فروشی‌هاست که حتما باید با مغازه‌داران ارتباط برقرار شود و افرادی که اقدام به گران فروشی می‌کنند را نسبت به مشکلاتی که در این زمینه به وجود می‌آید توجیه کنیم.

آیت الله ناصری افزود: در چنین جلساتی باید مسائل شرعی را به مغازه‌داران تبیین، و در طرف مقابل، دید آن‌ها را نسبت به تهدید گسترش گرانی‌ها باز کنیم.

وی از کم‌فروشی‌ها و کیفیت پایین در برخی محصولات انتقاد کرد و افزود: برخی محصولات را مشاهده می‌کنیم که قیمتشان خیلی تفاوتی نمی‌کند، ولی هر روز نسبت به قبل وزن کمتری دارند و یا اینکه کیفیتشان پایین‌تر می‌آید.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: به ویژه در ماست و محصولات لبنی که چربی خود شیر را می‌گیرند و به جای ان از روغن‌هایی از جمله پالم استفاده می‌کنند باید مراقبت بیشتری وجود داشته باشد.

آیت الله ناصری تاکید کرد: لازم است که منشا چنین اقداماتی در عرصه تولید پیدا شود و جلوی آن به روش فرهنگ‌سازی و در صورت لزوم با برخورد قانونی گرفته شود.


انتهای پیام/ا

تاکید نماینده ولی فقیه در استان یزد بر مبارزه با گرانفروشی و کم فروشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار