مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های اشتغال زایی شهرستان بهمئی در اولویت بررسی کارگروه اشتغال استان قرار میگیرند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهمئی به تشریح سیاسست‌های جدید دولت در امر اشتغال پرداخت.

پروانه نیک مرام با انتقاد از اینکه در کارگروه اشتغال استان همواره کمترین طرح از شهرستان بهمئی ارائه می شود اضافه کرد: بررسی این موضوع و نیز رفع نواقص موجود از دلایل تشکیل این جلسه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته آینده کارگروه اشتغال استان تشکیل می شود به شرط نداشتن نقص در پرونده، طرح‌های شهرستان بهمئی در اولویت بررسی و تآیید قرار دارند.

حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی هم از مسئولان شهرستان بهمئی که در امر اشتغال و تکمیل پرونده‌ها دخالت مستقیم دارند خواست تا تکمیل پرونده و رفع نواقص، از معرفی افراد به مرکز استان خودداری کنند.

در این جلسه برخی از مدیران ادارات به استعداد‌های شهرستان، چالش‌ها و موانع پیش رو اشاره و از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستند طرح‌های زود بازده و نیمه صنعتی شهرستان را نیز در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دهد.

انتهای پیام/ش

طرح‌های اشتغال زای بهمئی اولویت کارگروه اشتغال استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.