رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : طی تعطیلات پایان هفته در محور های این استان 8 فقره سانحه جرحی به وقوع پیوست که ۱۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه طی تعطیلات دو روز گذشته هشت سانحه جرحی و یک حادثه فوتی در جاده‌های استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : این حوادث ۱۳ مجروح و یک کشته بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه از مجموع حوادث دو روز اخیر پنج فقره به علت بی‌توجهی راننده به جلو گزارش‌شده است افزود: ساعت۱:۲۰ روز پنج‌شنبه بی‌توجهی راننده پژو ۴۰۵ در کیلومتر پنج محور سمنان - دامغان واژگونی خودرو و مرگ در دم این راننده را رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی دو روز گذشته چهار حادثه واژگونی خودرو نیز اتفاق افتاده است تصریح کرد : با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی بابیان اینکه سه مورد حادثه به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است گفت : رانندگان باید به محض احساس عدم هوشیاری بلافاصله توقف و به طور کامل از خودرو پیاده شوند زیرا استراحت یک ربع بعد از یک ساعت رانندگی می‌تواند از وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

وی افزود: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب می‌تواند خاطره سفر را برای سرنشینان خودرو دلنشین کند.

انتهای پیام / ه

وقوع 8 فقره سانحه جرحی در محورهای استان سمنان

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار