رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:درگیری خونین شب گذشته در شمشیری موجب قتل یک جوان 24 ساله شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:در ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته حسب اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان شمشیری سریعا حسب دستور، رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد و عوامل عملیاتی خود به موقعیت اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:پس از حضور در کوچه محل نزاع، آثار خونریزی در کف آسفالت مشهود بود و یک عدد غلاف و قمه خونی نیز در قسمتی از کوچه کشف شد.

سرهنگ بستو افزود:در تحقیقات محلی اهالی اظهار داشتند در جلوی یکی از خانه ها دقایقی قبل درگیری خونین رخ داد که یک دستگاه موتورسیکلت با ترک نشین مراجعه و با یکی از ساکنان خانه درگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:در ادامه تحقیقات مشخص شد راکب به هویت فردین (مقتول ) ۲۴ ساله در حالی که یک قمه همراه داشت به همراه دوستش علی حسین ۲۶ ساله از میدان خراسان با موتورسیکلت به درب منزل محمد (قاتل)۲۶ ساله مراجعه کردند و او را به جلوی درب فراخواندند .

وی در ادامه گفت:با حضور محمد ، فردین چند ضربه با قمه به سر و دست  محمد وارد و محمد نیز با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به سینه و ران وی وارد کرد که به لحاظ شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و فوت شد.

سرهنگ بستو گفت:در تحقیقات بیشتر مشخص شد منزلی که محمد (قاتل) در آنجا حضور داشت متعلق به دو نفر از همشهریان خود بوده که به صورت مجردی زندگی می کردند و هر زمان محمد برای کار کردن به تهران می آمد چند روزی در آنجا حضور می یافت.

و ی افزود:بلافاصله کار شناسایی و دستگیری قاتل و همراه مقتول در دستور کار قرار گرفت که پس از سه ساعت با اقدامات لازم پلیسی و عملیات های روانی، قاتل با همکاری کلانتری ۱۱۱هفت چنار در سه راه آذری دستگیر و علی حسین ( همراه مقتول) نیز به صورت خود معرف خودش را به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد معرفی کرد.

سرهنگ بستو گفت :قاتل در اظهارات اولیه بیان کرد مقتول و همراه او از همشهریان من هستند که سالها در شهرستان زندگی می کردیم و برای کار به تهران مهاجرت کردیم. چند وقتی بود که با مقتول اختلاف داشتم و چند روزی پشت تلفن به یکدیگر فحاشی می کردیم، شب حادثه در خانه بودم که زنگ خانه را زد و وقتی بیرون آمدم دیدم با قمه حمله کرد که من نیز به آشپزخانه رفتم و چاقو آوردم و با یکدیگر درگیر شدیم و آنقدر عصبانی بودم که دیگر چیزی نفهمیدم .

سرهنگ بستو در خاتمه اشاره کرد تحقیقات بیشتر در این زمینه تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل در حال انجام است و پرونده و متهمان تحویل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

انتهای پیام/

در گیری خونین در شمشیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.