رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام 2 باند مسلح سارقان خودرو در شهرک دریا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد:ساعت ۳ بامداد جاری عوامل گشت ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین گشت زنی های شبانه خود در شهرک دریا به دو خودروی پراید سفید و مشکی رنگ مشکوک شدند که در جنب بلوار پارک شده بود.

وی افزود: ماموران اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد ۹ نفر داخل دو پراید حضور دارند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: داخل دو پراید ۵ نفر خردسال و نوجوان با سنین متفاوت و ۲ زن و ۲ راننده مرد حضور داشتند.

 سرهنگ بستو ادامه داد:پس از اینکه ماموران از سرنشینان این دو پراید موضوع را پرسش کردند آنها مدعی شدند ماشین ها بنزین تمام کرده و فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشته است برای آوردن بنزین محل را ترک کرده است.

وی گفت:این تمام ماجرا نبود و پس از این که ماموران با استفاده از سیستم استعلام ، اطلاعات خودروها را بررسی کردند مشخص شد هر دو خودرو طی دو روز گذشته ثبت سامانه سرقتی شده است و صاحبان آن در مراجع انتظامی سرقت خودروی خود را به ثبت رسانده اند.

 سرهنگ بستو افزود:با بازرسی دقیق از خودروها، یک کلت کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب ، سلاح های سرد ، ۲۰ عدد کلید های مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انهدام باند خانوادگی سارقان خودرو ادامه داد:ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در تحقیقات خود از فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشت سوال کردند و مشخص شد که او نیز برای کشیدن بنزین از خودروهای داخل خیابان محل را ترک کرده بود که با دیدن اوضاع از محل متواری می شود.

سرهنگ بستو گفت: تحقیقات برای مشخص شدن موضوع همچنان در جریان است.

انتهای پیام/

انهدام باند خانوادگی سارقان خودرو در شهرک دریا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
خطرناکترین باندا باندای خانوادگیه