امام جمعه موقت اهواز خدمات رسانی به معلولان جامعه را ضعیف و پایین تر از استاندارهای کشورهای توسعه یافته عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز در جشن پیوند همدلان آسمانی ویژه ازدواج 100 زوج معلول که بعد از ظهر امروز در اهواز برگزار شد، ضمن تقدیر از بانیان برگزاری این مراسم بر لزوم تکریم و دادن جایگاه اجتماعی والا به معلولان تاکید و از ضعف در خدمات ‌رسانی به معلولان پایین بودن این خدمت رسانی و فاصله زیاد آن از استانداردهای کشورهای توسعه یافته انتقاد کرد.

وی در ادامه معلولان را بخشی از جامعه دانست و تصریح کرد: تکریم و دادن جایگاه والا به این قشر و سپس ارائه خدمات به آنان بر دوش ما است.

حجت الاسلام حسن زاده اذعان داشت: همه باید تلاش کنند و این احساس مسئولیت را داشته باشند که رنج و سختی یک معلول فقط به معلولیت وی و نه بیش از آن خلاصه شود و از لحاظ تحصیل و اشتغال و جایگاه اجتماعی هیچ رنجی نداشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: همه باید در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند و مسئولان باید تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: تاکید می‌کنم هم در زمینه جایگاه و موقعیت و کرامت معلولان عزیز و خانواده‌های محترم آنان و هم خدماتی که باید به معلولین ارائه شود، همه مسئول هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده با تسلیت ایام فاطمیه و اشاره به آغاز ایام فاطمیه دوم از روز یکشنبه هفته آینده، گفت: حضرت فاطمه(س) و امام علی (ع) الگویی برای زندگی همه ما هستند.

انتهای پیام/گ

خدمات رسانی به معلولان پایین تر از حد استاندارد است

برچسب ها: توانبخشی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.