امام جمعه بخش آسمینون شهرستان منوجان گفت : مردم در روز22بهمن به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان گفت: مردم با حضور باشکوه و تماشایی خود تلاش دشمنان را ناکام گذاشته و به رهبر عزیز و حکیم خود لبیک گفتند ،مردمی که فریب هیاهو و تبلیغات دشمن را نخورده و آشکارا و پررنگ از اغتشاش گران و آتش افروزان اعلام برائت کردند .

حجت الاسلام  احمدی نیک افزود :مردمی که نارضایتی های خود را به انقلاب و نظام گره نمی زنند بلکه اعتراض آنان به برخی مسئولان ناکارآمد است ؛اعتراض مردم به فساد ، ظلم ، تبعیض و رانت خواری برخی از آقازاده ها و نزدیکان مسئولان است.
وی بیان داشت :حضور تماشایی و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستاوردهای بزرگی برای نظام و انقلاب داشت و باید قدر این اتحاد و انسجام ملی و این مردم نجیب را دانست .

خطیب جمعه آسمینون با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سوم جمادی الثانی تاکید کرد: مسئولان ، هئیت های مذهبی و هیئت امنا مساجد برنامه ریزی لازم را برای برپایی عزای بانوی بزرگ اسلام داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان گفت: از جمله مسائل مهم کشور، مسئله شهادت و بزرگداشت شهداست و در دوره کنونی میراث مهم دفاع مقدس باید توسط نسل فعلی حفظ شود چرا که شهادت و ایثارگری رمز پیروزی و موفقیت جامعه اسلامی است.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از زحمات مسئولین به ویژه ستاد دهه فجر تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی

تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار