در روز سی‌ام بهمن، آموزشکده فنی دختران یاسوج میزبان همیشگی آلاله گمنام دفاع مقدس می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سیده فرزانه آرامش با بیان اینکه در واپسین روز بهمن و مقارن با ایام سوگواری شهادت بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا "س" آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام خواهد بود، افزود: شهدا سرمایه‌های معنوی کشور و مهمترین جلوه ایمان، آزادگی و فداکاری هستند؛ از این رو دفن شهیدان در دانشگاه‌ها یکی از موثرترین راههای ایجاد فضای معنوی و روحانی در مراکز علمی است.
وی بیان کرد: بر همین اساس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ماندگاری حماسه هشت سال دفاع مقدس و با هدف پیوند و تقویت روحیه علمی و معنوی دانشجویان، در روز سی ام بهمن ماه، پیکر پاک یک آلاله سرخ دفاع مقدس در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران به خاک سپرده خواهد شد.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیکر مطهر شهید از میدان مقاومت شهر یاسوج و از ضلع جنوبی دانشکده توسط دانشجویان تا داخل دانشگده تشییع می‌شود، گفت: همچنین مراسم مختلف روایت گری، مداحی و دیگر برنامه‌های ویژه هنگام تشییع و تدفین در دانشکده انجام می‌شود.
آرامش تاکید کرد: ضمن دعوت از همه اقشار محترم مردم جهت شرکت در مراسم تدفین فرزند گمنام میهن، پیشاپیش سپاس و قدردانی خود را از همکاری همه دستگاهها و نهادهای مرتبط ابراز می‌دارم.
لازم به ذکر است اطلاعات دقیق‌تر از روند مراسم تشیع و خاکسپاری و زمان دقیق و مکان شروع مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/غ

 تشییع شهید گمنام در یاسوج

برچسب ها: شهید گمنام ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.