رئیس کل گمرک ایران گفت: با هماهنگی و مصوبات جدید، تاجران می‌توانند با اقساط ۶ ماهه، کالا‌های خود را از گمرکات ترخیص کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس کل گمرک ایران فرود عسگری در چهل و دومین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ارومیه و فعالان اقتصادی آذربایجان‌غربی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: گمرک بازرگان ویترین کشور بوده و انتظار جمهوری اسلامی ایران، در گرو عملکرد مطلوب این گمرک است.

وی ادامه داد: گسترش و بهسازی محوطه گمرک بازرگان، از نخستین اولویت‌های طرح عملیاتی گمرک ایران محسوب می‌شود.

رئیس کل گمرک ایران اضافه کرد: در آینده به منظور بازدید و اطلاع از مشکلات گمرک بازرگان، مدیران و کارشناسان گمرک کشور از این گمرک بازدید خواهند کرد.

عسکری با اشاره به تسهیلات ترخیص نسیه کالا‌های ترانزیتی، تصریح کرد: با هماهنگی و مصوبات جدید، تاجران می‌توانند با اقساط ۶ ماهه، کالا‌های خود را از گمرکات ترخیص کنند.

وی با تأکید بر رفع مشکلات کارشناسان مجازی گمرکات استان، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ما نیازمند کارشناسی و رفع مشکل کارشناسی مجازی واحد‌های تولیدی آذربایجان‌غربی هستیم.

رئیس کل گمرک ایران بیان کرد: خدمات انبار‌های عمومی برای کامیون‌داران ترانزیتی نامناسب بوده و این مشکل از تعدد زیاد تاسیسات انبار‌های عمومی جاری می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

رئیس کل گمرک ایران در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.