۸۲ اکیپ راهداری فارس در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عزیزالله روشن معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه ۸۲ اکیپ راهداری فارس در طرح ویژه نوروزی راهداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند، گفت: این اکیپ‌ها در ۷۶ راهدارخانه ثابت و ۶ راهدارخانه سیار استان فارس مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۸۰ نیرو در ۸۲ پایگاه ثابت و سیار راهداری استان فارس مستقر هستند، افزود: طرح ویژه نوروزی راهداری فارس از ۲۵ اسفندماه ۹۶ آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۷ ادامه دارد.

روشن با ۳۵۳ خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نورزوی هستند، بیان کرد: شناسایی نقاط پرخطر، برطرف کردن مشکلات جاده‌ها، ساماندهی گاردریل‌ها و روشنایی جاده‌ها و لکه‌گیری و مرمت آسفالت جاده‌های فارس از جمله اقداماتی که پیش از شروع تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تصریح کرد: مسافران استان فارس می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی مسیر و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ یا شماره تماس‌های ۳۲۳۱۷۶۳۱ و ۳۲۳۱۸۴۶۷ در تماس باشند و یا از طریق ساست www.۱۴۱.ir از وضعیت مسیر با خبر شوند.
انتهای پیام/ر

خدمات رسانی به مسافران نوروزی با استقرار ۸۲ اکیپ راهداری در استان فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار