یک شهروند مجارستانی با کمک یک دوربین اينفرارد فیلمی از مانور یک شیء پرنده ناشناس یا یوفو در آسمان این کشور تهیه کرده است.

رویت یک یوفوی مرموز در آسمان مجارستان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شیء پرنده ناشناس مرموز را در آسمان کشور مجارستان به تصویر می کشد. این ویدئو که با کمک یک دوربین اينفرارد تهیه شده است این شیء پرنده ناشناس یا یوفو را نشان می دهد که در آسمان در حال مانور دادن است.

 مزیت این نوع دوربین این است که می تواند نورهای را در آسمان تشخیص دهد و قابل مشاهده باشد که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند. به عبارت دیگر این شیء پرنده ناشناس با برخورداری از یک تکنولوژی پیشرفته بصورت نامرئی در آسمان مانور می داد که با کمک این دوربین اينفرارد قابل مشاهده شد.

 گفتنی است؛ چند روز پیش نیز ویدئوی عبور یک شیء پرنده ناشناس از سطح ماه منتشر گردید. این ویدئو که از پخش زنده ناسا از ماه تهیه شده بود یک یوفو را نشان می داد که با سرعتی فوق العاده زیاد از مقابل ماه عبور کرد و  در انتهای آن یک چراغ در حال روشن و خاموش شدن بود.

 

 انتهای پیام/

لحظه شکار یک یوفوی نامرئی در آسمان مجارستان

برچسب ها: حوادث ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
تمام اینها مربوط به کشورهای ابرقدرتی مانند آمریکا و روسیه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
موجودات فضایی هستند شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
عجیب است
آخرین اخبار