سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: هیچ صحبتی درمورد انتخاب زرگر یا بنیادی فر برای قضاوت دربی ۸۶ در کمیته داوران مطرح نشده است.

غیاثی: نام زرگر و بنیادی فر به عنوان داور دربی ۸۶ مطرح نیسترضا غیاثی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن نام حسین زرگر و موعود بنیادی فر به عنوان گزینه های اصلی قضاوت دربی ۸۶ پایتخت بیان کرد: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم چراکه تاکنون برای قضاوت دربی وضعیت هیچ داوری مورد ارزیابی قرار نگرفته است.

او ادامه داد: درحالیکه حدود ۱۵ روز تا برگزاری دربی زمان باقی مانده است برخی رسانه ها شلوغ کاری می کنند تا گزینه موردنظرشان به عنوان داور دربی انتخاب شود. در کل کمیته داوران تاکنون برای انتخاب تیم داوری دربی ۸۶ بررسی هایش را شروع نکرده است.

غیاثی در ادامه خاطرنشان کرد: چیدمان داوران برعهده فریدون اصفهانیان است و تا زمانیکه او به عنوان رئیس کمیته داوران هفته بیست و چهارم لیگ را مشخص نکند، قطعا گزینه های قضاوت دربی ۸۶ که باید در هفته بیست و پنجم لیگ برگزار شود هم نامشخص است.

سخنگوی کمیته داوران در پایان تصریح کرد: پس از پایان هفته بیست و چهارم لیگ و در زمان خودش بحث انتخاب داور دربی ۸۶ در کمیته داوران مطرح می شود و فریدون اصفهانیان تصمیم نهایی را می گیرد.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی کمیته داوران درباره دربی ۸۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار