معاون شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آبرسانی به ۲۴ هزار میلیارد تومان و برای پروژه‌های فاضلاب به ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  قانع معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل آبفای شهری قزوین افزود: این درحالیست که در بودجه سال ۹۷ فقط ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه طرح‌های آب و فاضلاب کشور تصویب شد.

قانع گفت: اجرای طرح‌های توسعه شبکه فاضلاب مستلزم همکاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی است که جا دارد زمینه مشارکت بخش خصوصی برای توسعه اب رسانی در شهر‌های کشور فراهم شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور زمان اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش آب و فاضلاب را در هر نقطه از کشور در دستور کار قرار می‌دهد که اطلاعات کامل و جامعی پیرامون مدل مالی و مدل اجرایی آن وجود داشته باشد.
به گفته قانع، هم اکنون همه تجیهزات و زیر ساخت‌ها برای توسعه و انتقال آب در کشور وجود دارد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور در ادامه از احداث چند چاه برای تامین آب شرب شهر‌های محمدیه بیدستان و شهرک مهرگان خبرداد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم تامین آب شرب از سد طالقان را یکی از آرزو‌های دیرینه مردم عنوان کرد و خوستار تسریع در اجرای این طرح بزرگ ملی شد.

فرخزاد درادامه خواستار استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و همچنین استفاده از حمایت و ظرفیت شهرداری‌ها و شورا‌ها در شهر‌ها برای توسعه سیستم ابرسانی در شهر‌های استان شد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات احمد هجران فر مدیرعامل سابق، داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید ابفای شهری استان معرفی شد.

بیراندوند پیش از این مدیر عامل آبفای شهری استان ایلام بود.

انتهای پیام/

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل آبفای شهری قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار