معاون عمران شهری شهردار اصفهان نو نوا شدن معابر شهر با اجرای طرح آماده‌سازی محیط شهری در آستانه نوروز ۹۷ خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر اظهارکرد: طرح آماده سازی محیط شهری برای استقبال از نوروز ۹۷ از ابتدای بهمن آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ۲۶ اسفندماه به سرانجام می‌رسد.

به گفته وی، لکه‌گیری آسفالت بزرگراه ها و معابر اصلی، اصلاح هندسی معابر، مرمت نوارهای حفاری، ساماندهی حریم کارگاههای عمرانی، همسطح سازی دریچه‌ها، ترمیم انهار و جداول، نوسازی و اصلاح پیاده‌روها از جمله اقدامات عمرانی برای استقبال از نوروز است.

معاون عمرانی شهردار اصفهان ضمن تشریح جزییات این طرح بر به کارگیری پیمانکاران و نیروی کار ماهر، استفاده از مصالح مرغوب، هماهنگی با دستگاه‌های خدماتی نظیر اداره‌های آب، برق، گاز و مخابرات تاکید کرد و گفت: طرح استقبال از نوروز امسال در دو بازه زمانی اجرا می‌شود که در ابتدا معابری که نیاز به اصلاح دارد، شناسایی و سپس به رفع اشکالات اقدام می‌شود.

 مظفر خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح، صدور هرگونه مجوز حفاری برای شبکه آب، فیبرنوری و نیز مجوز حفاری برای شرکت‌های خدماتی به جزء موارد اضطراری و فاضلاب در سطح مناطق ۱۵ گانه ممنوع است.

مظفر با اشاره به وجوه تمایز طرح استقبال از نوروز97 نسبت به سال 96 افزود: ارزیابی این طرح به صورت میدانی و روزانه با حضورکارشناسان انجام و گزارش‌های روزانه، هفتگی و دوره ای نیز بر همین مبنا تدوین می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

کوچه پس کوچه‌های اصفهان نونوا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.